به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآنی(ایکنا) از یزد، دو نفر از فرهنگیان استان یزد در دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور که به میزبانی مشهد مقدّس برگزار شد، موفق شدند رتبه دوم و چهارم را کسب کنند.
در این مسابقات طیبه ضیایی از ناحیه دو یزد موفق شد در رشته نهج البلاغه مقام دوم و علیرضا رضی از ناحیه یک یزد نیز در رشته روش تدریس احکام مقام چهارم را به دست آورند.
اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در پیامی آورده است: همکار گرامی، کسب این رتبه در دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدّس را به شما و جامعه فرهیخته فرهنگی استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزونتان در سایه قرآن و عترت از خداوند منّان مسئلت داریم.