هلاکت 16 تروریست ‌در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3617217
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

هلاکت 16 تروریست ‌در سیستان‌وبلوچستان

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتدار نیروهای امنیتی استان آرامش را از اشرار گرفته است، گفت: در سال گذشته 16 تروریست در سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار حسین رحیمی گفت: در سال گذشته 16 تروریست در سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امروز سیستان و بلوچستان با اشراف خوب و بهره‌گیری از نیرو‌های توانمند و به کارگیری تجهیزات it و الکترونیکی توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت، امنیت بسیار خوب و مطلوبی منطقه دارد به گونه‌ای که با هماهنگی دولت این استان به عنوان مقصد گردشگری در سال جاری معرفی شده است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بهترین شرایط کشف جرم ۷۰ الی ۸۰ درصد است، گفت: امروز با توانمندی نیروی انتظامی استان بیش از ۹۰ درصد جرایم رخ داده کشف شده است.
رحیمی ادامه داد: یکی از اقدامات و راهبرد‌های مهم پلیس، رویکرد جامعه محوری و مردم داری است که در این رویکرد، پلیس دوست و خدمتگزار و مددکار مردم است و تلاش کرده‌ایم که این رویکرد مهم را در تمام بخش‌های نیروی انتظامی تسری دهیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این رویکرد و استراتژی پلیس، باعث افزایش همکاری خوب و مطلوب مردم با نیروی انتظامی شده است و عوامل و عناصری که ضد مردم هستند در این رویکرد در بین مردم جایگاهی ندارند.
وی یکی از اقدامات برجسته و اولویت مهم نیروی انتظامی استان را مبارزه با مواد مخدر خواند و بیان داشت: قریب به ۷۰ درصد از مواد مخدر تولید شده در کشور افعانستان از مرزهای این استان وارد کشور می‌شود و ما تاکنون توانسته ایم مقادیر متنابهی موادمخدر را از قاچاقچیان کشف و باند‌های متعدد را منهدم کنیم و این مبارزه شبانه روزی با جدیت ادامه دارد.
رحیمی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در راه مبارزه با موادمخدر و حفظ امنیت پایدار استان تاکنون قریب به دو هزار شهید را تقدیم کرده که بیانگر اراده محکم جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر است.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به امنیت مطلوب سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل وجود امنیت باثبات، این استان در سال جاری به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است و تاکنون مسافران و گردشگران زیادی برای استفاده از طبیعت بکر و دست نخورده وارد استان شده اند به گونه‌ای که در ایام نوروز میزان تردد خودرو‌ها به استان نسبت به سال گذشته، یک میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این استان دارای مردم شریف و نجیب است و میزان جرایم رخ داده در این منطقه از میزان میانگین کشوری پایین‌تر می‌باشد به همین سبب ما شاهد رونق پروژه‌های بزرگ عمرانی از جمله راه اهن چابهار به زاهدان هستیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ما با هماهنگی سایر دستگاه‌های دولتی، خود را ملزم به تامین امنیت سرمایه گذاران و گردشگران می‌دانیم و تاکنون اقدامات زیادی را برای حفظ امنیت در استان انجام داده ایم.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۶ تروریست در استان به هلاکت رسیدند، تصریح کرد: در اخرین عملیات ماموران نیروی انتظامی، ده‌ها قبضه انواع سلاح‌های سبک و نیمه سنگین از گروهک جیش الظلم کشف شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برای حفظ امنیت پایدار در مرز‌ها همدلی، همکاری و هم افزایی بسیار خوبی بین همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت وجود دارد.
captcha