به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از یزد، به مناسبت هفته عفاف و حجاب پلیس با استقرار در میادین اصلی شهر یزد از بانوان محجبه تقدیر کرد.
مأموران پلیس نسوان به اهداء شاخه گل به بانوان محجبه از آنها قدردانی کردند و در نظر است این طرح در طول هفته عفاف و حجاب استمرار داشته باشد.
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد نیز اقدام به تهیه بروشورهای آموزشی در خصوص اهمیت حجاب و عفاف در ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توزیع آن در بین بانوان نمود. این طرح مورد توجه خاص و رضایت شهروندان قرار گرفت.
منبع: پایگاه پلیس