به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: دانش آموزان دختر و پسر پایه هشتم دراین المپیاد شرکت داشتند.
راشکی هدف این المپیاد را آموزش خود امدادی و دگر امدادی دانش آموزان در مواقع بروز حوادث عنوان کرد و افزود: دانش آموزان در بخشهای اطفاء حریق، پناهگیری، خروج ایمن، اسکان اضطراری، حمل مصدومان گروهی، شکستگی و آتل بندی، تشخیص علائم حیاتی وپانسمان به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه این المپیاد با همکاری جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: تیمهای برتر به مسابقات کشوری که اواخر مرداد ماه در بندر انزلی برگزار می شود، اعزام خواهند شد.