کد خبر: 3619682
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹

دوره آموزش بازیگری در محمود آباد آغاز یه کار کرد

گروه فرهنگی: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد از برگزاری چهارمین دوره آموزش بازیگری در این شهرستان خبر داد.

قدرت اله یوسفی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران گفت: پس از فراخوان  برگزاری دوره آموزشی تئاتر با عنوان اصول مبانی بازیگری از سوی گروه تئاتر همرهان شهرستان محمود آباد از علاقه‌مندان در این دوره ثبت نام به عمل آمد و این دوره  از 17 تیر ماه جاری فعالیت خود را آغاز کزد.
وی افزود:  برگزاری کلاس‌های این دوره در روز های سه شنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت 9 الی 12.30  به مدت 17 جلسه می باشد که  شرکت کنندگان در این دوره به فراگیری اصول مبانی مقدماتی بازیگری می پردازند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد اظهار کرد: در این دوره آموزشی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و عضو شورای مرکزی گروه تئاتر همرهان به آموزش فراگیران  می پردازد.
وی افزود: پس از اتمام  دوره در نیمه دوم شهریور ماه با حضور خانواده های فراگیران و هنرمندان محمودآبادی مراسم پایان دوره نیز برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ در روز آغاز به کار این دوره سرپرست  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمود آباد به همراه معاون ،مسئول روابط عمومی، مدیر مجتمع و مسئول هنری این اداره با حضور در این کلاس آموزشی با مسئولان برگزاری دوره و هنرجویان دیداری داشتند.
آریانا آدمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
0
0
خوب است
captcha