کد خبر: 3620755
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

مراسم تعزیه خوانی در محمود آباد برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم تعزیه خوانی به سرپرستی «محمد حمزوی» در مسجد جامع روستای خردونکلای محمود آباد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، ایکنا، مراسم تعزیه‌خوانی امام حسین(ع) و حضرت رقیه به سرپرستی «محمد حمزوی» روز گذشته 27 تیرماه در مسجد جامع روستای خردونکلای محمود آباد همراه با تجلیل از استاد بزرگ شبیه‌خوانی مازندران «محمد خسروی»  برگزار شد.
در اجرای این مجالس که با حضور جهانفر کاویان‌پور نماینده انجمن تعزیه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی همراه بود، شبیه خوانان کربلایی مرتضی موسوی، جعفر دارکلایی، هانی اعتصامی، محمد حمزوی، حمید قاسمی، اصغر حمزوی، مهدی جمالی، مصطفی مهدوی به تعزیه خوانی پرداختند.
حمیدرضا گل‌محمد تواندشتی
captcha