به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایكنا) از فارس، دوره تربیت مربی و زیباخوانی قرائت قرآن طلاب مدارس علمیه فارس از تاریخ 18 تیرماه جاری آغاز شده است.
در این دوره كه تا 2 مردادماه امسال ادامه خواهد داشت، 50 نفر از طلاب مدارس علمیه فارس با اصول زیباخوانی تلاوت آیات وحی آشنا میشوند.
بدین منظور مراسم اختتامیهای نیز با حضور تمام شركتكنندگان این دوره و همچنین مسئولان حوزههای علمیه استان فارس در تاریخ 2 مردادماه امسال برگزار خواهد شد.