میزبانی ایلام از مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها
کد خبر: 3621122
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

میزبانی ایلام از مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی–مردمی استان ایلام در تاریخ پنجم مرداد ماه، میزبان مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان‌ها خواهد بود.

علی‌اکبر حق‌نظری، مدیر‌عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: از سوی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، شیوه‌نامه، اساس‌نامه و همچنین جدول زمان‌بندی تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان‌ها منتشر و به تمامی استان‌های کشور ابلاغ شد که زمان برگزاری مجمع استان ایلام در تاریخ پنج مرداد ماه است.

وی ادامه داد: در ماه جاری، جلسات چهار نفره متشکل از مسئول دفتر قرآن و عترت ارشاد استان، اداره قرآن تبلیغات اسلامی و مدیران عامل دو اتحادیه‌ها برای این ادغام در استان‌ها تشکیل شد و جزییات برپایی این مجمع با هماهنگی‌های مسئولان به تصویب رسید.

نظری درباره به پایان رسیدن برخی از مجوزهای مؤسسات به منظور شرکت در مجمع، گفت: از 36 مؤسسه قرآنی در استان ایلام، تعداد انگشت‌شماری از مؤسسات قرآنی مجوزشان به پایان رسیده بود که فورا پرونده‌ها برای تمدید، به دبیر خانه هیات رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی ارسال شد.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی-مردمی استان ایلام بیان کرد: روند هماهنگی‌های ادغام به خوبی درحال انجام است. تاکنون هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و مجمع عمومی با حضور 36 مؤسسه قرآنی مردم نهاد در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی در پایان بر ضرورت ادغام تاکید کرد و گفت: اتحادیه قرآنی باید دارای تشکیلات واحد باشد تا بتواند فعالیت‌های واحدی را به عرضه ظهور برساند. در این مدت گاها مشکلاتی برای مؤسسات قرآنی بوجود آمد که امیدواریم با مدغم اتحادیه‌ها، حمایت از مؤسسات بیشتر و مشکلات آنان حل شود تا با هم‌افزایی مؤسسات، مسیر قرآن هموار تر شود.

captcha