رسانه در برابر رجز‌ خوانی آل‌سعود ساکت نباشد
کد خبر: 3621933
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
آیت‌الله دری نجف آبادی:

رسانه در برابر رجز‌ خوانی آل‌سعود ساکت نباشد

گروه فرهنگی: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: حکومت شوم آل سعود شیعیان را در مکه قتل عام می‌کند و وزیر خارجه آن امروز طلبکار ایران شده است و برای ما رجز می‌خواند رسانه و وزارت خارجه باید همچون شمشیر مالک اشتر در برابر روباه صفتان فریاد ملت ایران را به گوش جهان برسانند نه اینکه اجازه دهند طلبکارانه با ملت ایران برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، شامگاه شنبه 31 تیرماه در مراسم افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی و فنی صدا و سیمای استان مرکزی گفت: رسانه در مقابله با پیام‌های اغواگر، رسالت سنگینی دارد و باید در صحنه داخلی و بین‌المللی در دو بعد ایجابی و سلبی نقش آفرین باشد.
وی ادامه داد: در بعد ایجابی باید آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام را به زبان گویا و تأثیرگذار به گوش جهان برساند و در بعد سلبی نیز باید در برابر کینه‌توزی‌های عبری و آمریکایی بایستد. حکومت شوم آل سعود شیعیان را در مکه قتل عام می‌کند و وزیر خارجه آن امروز طلبکار ایران شده است و برای ما رجز می‌خواند رسانه و وزارت خارجه باید همچون شمشیر مالک اشتر در برابر روباه صفتان فریاد ملت ایران را به گوش جهان برسانند نه اینکه اجازه دهند طلبکارانه با ملت ایران برخورد کنند.
امام جمعه اراک افزود: رسانه در جبهه روشنگری و تهییج افکار عمومی باید پیشگام باشد و همه جا حضور فعال داشته باشد، اتاق فکر رسانه باید بسیار قوی، تمام رسانه‌های جهانی را رصد کند و بر اساس نیاز و تقاضای جامعه برنامه‌سازی کند، به گونه‌ای که زمینه افکار شیطانی را از بین ببرد.
آیت‌الله دری نجف آبادی ادامه داد: باید روز به روز میزان اعتماد مردم به رسانه ملی بیشتر شود و از اسلام فقاهت که یادگار امام راحل است و به دست ایشان احیا شد دفاع کند، به برکت همین اسلام فقاهت بود که موصل آزاد شد این آزادی کار ساده‌ای نبود آمریکا برای آزادی موصل 10 سال زمان پیش‌بینی کرده بود اما بسیجیان و ارتش عراق با مشاوره ایران توانستند کمتر از 3 سال آن را آزاد کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در پایان گفت: رسانه بیش از گذشته روی محتوا و انتقال مفاهیم دینی کار کند و مواظب افرادی که چند صباحی در رسانه خود را مطرح می‌کنند و چند سال بعد مزدور بیگانه می‌شوند باشد.
captcha