استان اردبیل در جذب نقدینگی جهت بازسازی عتبات عالیات نمونه کشوری باشد
کد خبر: 3624523
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
هوشیار بیان کرد:

استان اردبیل در جذب نقدینگی جهت بازسازی عتبات عالیات نمونه کشوری باشد

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: ‏استان اردبیل به دلیل عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان و ائمه اطهار(ع) می‌بایست در جذب نقدینگی جهت ‏بازسازی عتبات عالیات نمونه کشوری باشد. ‏

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اسفند یار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل روز گذشته هفتم مردادماه در جلسه هم‌اندیشی که به منظور افزایش میزان کمک‌های نقدی جهت بازسازی اماکن متبرکه در کشور عراق در محل سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده بود، اظهار کرد: استان اردبیل به دلیل عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان و ائمه اطهار(ع) می‌بایست در جذب وجوهات جهت بازسازی عتبات عالیات نمونه کشوری باشد.
وی در ادامه با اشاره به متن وصیت نامه یکی از شهدای سرافراز میهن اسلامی افزود: ما به دو روش می‌توانیم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق باشیم، روش اول تلاش و روش دوم اخلاص در این تلاش است. اگر به این فرمایش ارزشمند شهیدان عمل نمائیم، مسلما استان اردبیل در جذب وجوهات در کمک به بازسازی عتبات عالیات موفق خواهد بود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل عنوان کرد: کل مجموعه سازمان جهاد کشاورزی همکاری‌های بسیار تنگاتنگی با این ستاد داشته و دارد و همیشه دوش به دوش این ستاد در انجام کارهای خیر پیش قدم بوده است و مطمئن هستیم که این نمایندگی با ترویج بیش از پیش دیگر شعائر دینی همچون وقف، برکات و ثمرات آن ما را یاری نمایند تا بیش از پیش شاهد کمک های ارزشمند این مجموعه جهاد کشاورزی در استان خواهیم بود.
captcha