اولین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه برگزار شد
کد خبر: 3626447
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

اولین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه برگزار شد

گروه فرهنگی: به مناسبت دهه کرامت اولین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) اولین همایش هنرمندان شهرستان زرندیه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه در محل این اداره برگزار شد. 
احمد جوانمرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، درباره این همایش به خبرنگار ایکنا گفت: در این همایش که برای اولین بار با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد حدود 300 نفر از هنرمندان رشته‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، تذهیب، خوشنویسی، عکاسی، فیلم، تعزیه، نمایش، موسیقی سنتی، موسیقی محلی، مینا کاری، سوخته نگاری، کاردستی و .... گردهم آمده و به اجرای زنده هنری بصورت کارگاهی پرداختند.
جوانمرد افزود: برگزاری کارگاه تخصصی موسیقی با حضور استاد بهروز مبصری، کارگاه تخصصی فیلم وعکس، ورک شاپ هنرهای تجسمی، کارگاه صنایع دستی، اجرای شبیه خوانی توسط هنرمندان تعزیه شهرستان و.... از مهمترین برنامه‌های این همایش بود که با استقبال بسیار خوب هنرمندان و خانواده‌ها، مسئولین و عموم مردم ولایت‌مدار شهرستان مواجه شد.
وی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان زرندیه در راستای ضرورت تولید محصولات فرهنگی هنری در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.
یادآور می‌شود: در این همایش از تمام هنرمندان با لوح و هدایایی تقدیر بعمل آمد.
captcha