شیما امیری، شرکت کننده در رشته ترتیل قرآن در مسابقات استانی اوقاف قم در گفت و گو با
خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم گفت: اطلاع رسانی در مرحله استانی برخلاف مرحله شهرستانی بسیار خوب بود.
وی با بیان اینکه خدمات رسانی این مسابقات جای تقدیر داشت افزود: البته من آمادگی لازم را نداشتم و نتوانستم اجرای رضایتبخشی داشته باشم ولی سطح شرکت کنندگان دیگر خوب بود.
امیری تهرانی زاده عنوان کرد: تریتل در سطح استان نسبت به چند سال گذشته از رشد خوب و مشهود و محسوسی برخوردار است.
این مرتل قرآن ادامه داد: داوران خوبی هم برای این دوره از مسابقات انتخاب شده بودند.
وی برپایی دوره های آموزشی را در رشد کیفی فعالیت های قرآنی موثر دانست و خواستار برنامه ریزی بیشتری در این زمینه شد.
یادآور می شود چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در دو بخش آقایان و بانوان تا 20 مرداد ماه در امامزاده شاه سیدعلی در حال برگزاری است.