بلاتکلیفی اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در برپایی انتخابات اتحادیه مدغم
کد خبر: 3631234
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

بلاتکلیفی اتحادیه مؤسسات قرآنی خوزستان در برپایی انتخابات اتحادیه مدغم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: با توجه به اینکه پیش از این قرار بود انتخابات اتحادیه مدغم استان خوزستان 6 مهرماه برگزار شود ولی ظاهراً این تاریخ تغییر و همچنان مشخص نیست چه زمانی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به اینکه از روند ادغام اتحادیه‌های استانی مدتی است می‌گذرد و شاهد برپایی این مجامع تاکنون در 9 استان بوده‌ایم، ولی برخی از اتحادیه‌ها به دلایل مختلف در برپایی زمان مجمع دچار مشکل هستند.

بر اساس تعیین زمان جدول‌بندی هیئت رسیدگی به امور مؤسسات، مجمع عمومی مشترک اتحادیه استان خوزستان مقرر است در تاریخ 6 مهرماه انجام شود که جلسه کمیته چهار نفره استان نیز روز دوشنبه، 23 مردادماه با حضور سیدکریم موسوی، معاونت قرآن ارشاد، مقدمی، مسئول سازمان دارالقرآن، موسوی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و حقیقی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات در اداره ارشاد برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه مصوب شد، با توجه به اینکه زمان برپایی مجمع همزمان با دهه اول ماه محرم است و برخی از مؤسسات درگیر فعالیت‌های این ایام هستند و نمی‌توانند حضور پررنگی داشته باشند، بنابراین درخواستی از سوی کمیته به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی ارسال و طبق آن زمان برپایی مجمع تغییر کرد و در حال حاضر کمیته منتظر پاسخ‌گویی است.

امیدواریم هر چه زودتر این بلاتکلیفی‌ها در روند برپایی مجمع اتحادیه مدغم خوزستان از سوی مسئولان رسیدگی شود.

captcha