جدیدترین اثر آستان عباسی با موضوع «قرآن و اهل‌بیت(ع)» منتشرشد
کد خبر: 3633622
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

جدیدترین اثر آستان عباسی با موضوع «قرآن و اهل‌بیت(ع)» منتشرشد

گروه بین‌الملل: کتاب «المنهج الحق کتاب الله والعترة الطاهرة»(رویکرد حق؛ قرآن کریم و اهل بیت(ع)) به همت مرکز علوم قرآن، تفسیر و انتشارات وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) منتشر شد.

انتشار کتاب «المنهج الحق کتاب الله و العترة الطاهرة»  در کربلا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب‌سایت شبکه جهانی «کفیل»، این کتاب دربردارنده اطلاعات جامع و گسترده‌ای است که مباحث آن برای افراد غیرمتخصص باید تدریس و آسان‌سازی شود.
کتاب مذکور به قلم «شیخ ضیاءالدین آل مجید الزبیدی»، مدیر مرکز علوم قرآن، تفسیر و انتشارات وابسته به آستان مقدس عباسی و با نظارت «سید محمد علی الحلو»، از علمای برجسته شیعی عراق تألیف شده و این کتاب راهنمای ارزشمند برای فراگیری علوم قرآن و معارف اهل بیت(ع) محسوب می‌شود.
شیخ ضیاءالدین الزبیدی، مؤلف کتاب در این باره گفت: در کتاب «المنهج الحق کتاب الله والعترة الطاهرة»، میزان ارتباط میان قرآن کریم و اهل بیت (ع) که در حدیث ثقلین بر آن تاکید شده، تبیین شده است و بخشی از این کتاب به معرفی قرآن، اهل بیت(ع) و حدیث ثقلین اختصاص دارد.
وی با بیان این که این کتاب راهنمای ارزشمندی برای کسانی است که به دنبال یادگیری قرآن و علومی هستند که از اهل بیت(ع) به ما رسیده است، تصریح کرد: کتاب مذکور که چاپ نخست آن منتشر شده، در یک جلد و شامل 275 صفحه است و اکنون در نمایشگاه دائمی کتاب مؤسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس عباسی که در مقابل مهمانسرای این آستان قرار دارد، به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: قرار است این کتاب به دانشگاه‌های عراق، مؤسسه‌های انتشاراتی بغداد و دیگر استان‌های عراق و همچنین سایر کشورهای جهان ارسال شود. 


captcha