اکبر ملک محمدی، مسئول بسیج دانشجویی محلات در این باره گفت:امسال قریب به ۱۰۰ نفر از دانشجویان در این اردو شرکت دارند که از این تعداد ۶۰ نفر از برادران در روستای فرنق و ۴۰ نفر از بانوان در روستای دهنو مشغول به خدمت خواهند شد.
ملک محمدی هدف از این اردو را تقویت روحیه جهادی در دانشجویان و کمک به همنوعان عنوان کرد و گفت: در این اردوی ۱۰ روزه، جهادگران به کارهای عمرانی،آموزشی،بهداشتی و فرهنگی روستا رسیدگی میکنند.