تشریح فعالیت‌های قرآنی مؤسسه «فلق نور» اصفهان
کد خبر: 3637206
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

تشریح فعالیت‌های قرآنی مؤسسه «فلق نور» اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فلق نور اصفهان، فعالیت‌های قرآنی خود را تشریح کرد.

حامد کمال، مدیر مؤسسه فرهنگی فلق نور اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه فلق نور اصفهان فعالیت رسمی خود را از سال ۹2 و با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان آغاز کرد.
وی ادامه داد: این مرکز در حوزه تبلیغ و ترویج محصولات و فعالیت‌های قرآنی در حال فعالیت است و تاکنون موفق به ارائه و تولید محصولات بسیاری در این زمینه برای علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان کرده است.
وی افزود: تبلیغ و ترویج محصولات و فعالیت‌های قرآنی، هدف اصلی تأسیس مؤسسه فلق نور اصفهان بود که این هدف همچنان مورد توجه قرار گرفته و در این زمینه نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
کمال اظهار کرد: این مؤسسه تاکنون بیش از 50 عنوان فلش کارت، 150 نرم‌افزار قرآنی، فرهنگی و آموزشی تولید و عرضه کرده است و همچنین چندین کتاب از سوی این مرکز با عنوان‌های «چشمه جوشان عفاف»، «مثل حسین(ع) باشیم»، «رسالت مداحان»، «آموزش سواد رسانه‌ای در فضای سایبر» و غیره است.
وی افزود: با توجه به برپای دوره‌های آموزشی آسیب‌شناسی فضای مجازی از سوی مؤسسه فلق، برای مؤسسات، دانشگاه‌ها، ادارات و غیره و همچنین حضور در نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان، موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش سواد فضای مجازی و سواد رسانه‌ای شد.
کمال خاطر‌نشان کرد: این مؤسسه در راستای  تحقق شعار سال و  اقتصاد مقاومتی همواره موفق بوده و در این مسیر گام بر‌می‌دارد.
گفتنی است؛ مؤسسه فلق نور در اصفهان، شهرک امیر حمزه، خیابان هفتم، فرعی پنجم، پلاک 7 واقع شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۵
0
0
تشریح فعالیت‌ها موجب ارتقاء و تقویت موسسه می‌شود
captcha