جلسه قرآن ابراهیم آبادی در روز عید قربان
کد خبر: 3637380
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

جلسه قرآن ابراهیم آبادی در روز عید قربان

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن حسن ابراهیم‌آبادی، قاری و مدرس قرآن کریم، همزمان با روز عید قربان و تعطیلی بسیاری از جلسات قرآنی، با حضور قران‌آموزان خردسال و نوجوان در دارتحفیظ القرآن الکریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) جلسه قرآن حسن ابراهیم آبادی، قاری و مدرس قرآن کریم، صبح روز گذشته دهم شهریور ماه، از ساعت 8 الی 12 صبح، همزمان با روز عید قربان و تعطیلی بسیاری از جلسات قرآنی، با حضور قران آموزان خردسال و نوجوان در دارتحفیظ القران الکریم واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران برگزار شد.

در این جلسه، قرآن آموزان، مقاطعی از تلاوت های اساتید بنام مصری همچون مصطفی اسماعیل، طوخی، منشاوی و ... را به صورت تقلیدی ارائه کردند و ابراهیم آبادی نکات صوت و لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

جلسه قرآن ابراهیم آبادی در روز عید قربان+صوت و عکس

همچنین، ابراهیم آبادی پس از تلاوت هرکدام از قرآن آموزان، به آنها هدیه ای تبرکی به رسم اساتید خود، تقدیم می‌کرد.

حسن ابراهیم آبادی، تلاوت قران کریم را از سن 5سالگی آغاز کرده است. وی از 12 سالگی در جلسات قرآن حضور پیدا کرده و به صورت حرفه ای تحت نظر اساتید مبرز آموزش دیده است. اولین جلسه ای که به صورت حرفه ای با تلاوت قرآن، آشنا شده است، جلسه استاد شاکر برخوردار در چهار راه سرچشمه بوده است. استاد شاکر برخوردار هم اکنون جلسه قرآن ندارد و به تدریس در حوزه های علمیه مشغول است.

همچنین، ابراهیم آبادی در جلسه صبح های جمعه سیدمحسن موسوی بلده شرکت کرده است. بدین صورت که صبح های جمع از ساعت 4 صبح نوبت همراه با مهدی قصری زاده در دارتحفیظ برای تلاوت محضر استاد، نوبت می‌گرفتند. وی همچنین، از محضر استاد مولایی کسب فیض کرده و اختلاف قرائات را آموزش دیده است.

این مدرس قران کریم، از سن 17 سالگی مشغول به تدریس قرآن کریم در مدارس و جلسات سنتی قرآن کریم شده است و تا کنون قاریان ممتاز و بین المللی همچون حمیدرضا رحمانی در نفر اول مسابقات بین المللی دانش آموزی لیبی را به جامعه قرانی معرفی کرده است.

جلسه قرآن ابراهیم آبادی در روز عید قربان+صوت و عکس

جلسات سنتی وی در طول هفته بدین شرح است: شنبه ها از ساعت 16 الی 19 در دارتحفیظ واقع در خیابان ایران. یکشنبه ها از ساعت 16 الی 19در حسینیه هدایت  واقع در بلوار قیام، خیابان رقیب دوست. دوشنبه ها از ساعت 14 الی 20 در دارتحفیظ خیابان ایران. سه شنبه ها از ساعت 19 در منزل شهید ملکی واقع در میدان خراسان، خیابان شهید جهانپناه به صورت عمومی برگزار می‌شود. چهارشنبه ها از ساعت 16در دارالقرآن امام حسن(ع) واقع در پل خاقانی کوچه سعید عرب. پنجشنبه ها از ساعت 7 الی 9صبح در باب همایون، مسجد توحید، ساعت 14 الی 16 دارتحفیظ خیابان ایران و 16 الی 19 در حسینیه هدایت و ساعت 20 الی 22 در حسینیه امام باقر(ع) واقع در خیابان خاوران، خیابان عبدالحسین شیرازی، کوچه عسگری به صورت عمومی برگزار می‌شود.

در پایان جمعه ها نیز از ساعت 8 الی 12 در دارتحفیظ خیابان ایران، جلسه داری می‌کند.

در پایان یادآور می‌شود، برخی جلسات این مدرس قران کریم، عمومی و برخی به صورت ثبت نامی می‌باشد.

تلاوت محمدحسین بهمنی

کد
دریافت


captcha