جلسه تصمیم‌گیری شبکه قرآن و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای هفته اول محرم
کد خبر: 3641309
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

جلسه تصمیم‌گیری شبکه قرآن و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای هفته اول محرم

گروه فعالیت‌های قرآنی: در نشستی که فیمابین مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد موضوع همکاری‌های رسانه‌ای مورد بررسی و توافق قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در نشستی با حضور دکتر محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف و دبیر شورای معارف سیما و نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار و مقرر شد این شبکه بر اساس محورهای موضوعی بیست گانه به تولید و پخش برنامههایی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازد.
این برنامهها که به منظور ارائه در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر و سایر ایام سال، تولید و آماده سازی خواهند شد در ساختارهای مسابقه، تیزر و برنامه های ترکیبی از آنتن شبکه های مختلف سیما پخش خواهند شد.
بر همین اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن تأسیس واحد رسانه ای مستقلی با عنوان "سیمای معروف" به تولید آثار سمعی و بصری و همکاری با رسانه ملی خواهد پرداخت.
همچنین بر اساس این توافقها مسابقه تلویزیونی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در هفته بزرگداشت این رویداد فرهنگی تولید و پخش خواهد شد که به پانزده نفر از برندگان این مسابقات معادل 5 میلیون ریال کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است، هر ساله هفته اول محرم الحرام به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری میشود.
captcha