هفته دفاع مقدس نمودار جانفشانی‌ها برای برافراشتن پرچم قرآن است
کد خبر: 3643486
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
حسنی:

هفته دفاع مقدس نمودار جانفشانی‌ها برای برافراشتن پرچم قرآن است

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان گفت: دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی برای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سرهنگ مهدی حسنی، معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامی استان مركزی، در صبحگاه ستادی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
وی افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گران‌بها، یاد و خاطره شهیدان است زیرا كه آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‌ بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.
این مقام انتظامی ادامه داد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‌ها بداند و هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد.
وی با اشاره به آمادگی مجموعه انتظامی استان در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت:‌ ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه‌آفرین مفهوم روشن تعبد در برابر ولایت را به نمایش گذاشتند و با انگیزه ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، امروز نیز در صیانت از مكتب و عقیده خود در مسیر ولایت تا پای جان ایستاده‌اند.
معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامی استان مركزی افزود: دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس به فرموده‌ مقام معظم رهبری اوج افتخارات ملت ایران است، لذا برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده بایستی این فرهنگ با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی و ... مدنظر قرار گیرد.
حسنی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی پلیس استان در برگزاری مطلوب برنامه‌های هفته ناجا اظهار داشت: امروزه در نظام جمهوری اسلامی، وجود پلیس خدمتگزار که برخاسته از ارزش‌های مورد تأیید مردم، در کنار مردم و همسو با مطالبات آنان است، نعمتی است بزرگ که جا دارد شکرگزار آن باشیم.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی در جامعه ما با اتخاذ رویکردی درست، با اتکا به رزش‌های بنیادین اسلامی و پایبندی به رعایت منافع مردم و مصالح جامعه، تجربه‌ای موفق و ماندگار را در معرض داوری عموم قرار داده است و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بازاندیشی درباره کارکردهای پلیس است و بایستی از این بستر به بهترین شكل در حوزه افزایش مشاركت عمومی در حوزه نظم و امنیت استفاده كرد.
رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا در استان مركزی خاطر نشان كرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای ارائه خدمات و کارنامه فعالیت یک سال گذشته ناجا به شهروندان است.
وی افزود: از جمله اهداف پلیس در این هفته، برقراری ارتباط و افزایش اعتماد عمومی، جلب مشارکت‌های مردمی و نیز افزودن سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی است.
این مقام انتظامی ادامه داد: کلیه یگان‌های انتظامی استان بایستی به دنبال کیفی سازی، اثربخشی، رفع اشکالات و چالش‌های برنامه‌های هفته ناجا باشند و تلاش خود را برای کسب آمادگی، توانمندی و برگزاری باشکوه‌تر آن در این فرصت باقیمانده تا هفته ناجا را انجام دهند.
captcha