گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص) بروجن
کد خبر: 3643700
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

گزارشی از فعالیت‌های قرآنی مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص) بروجن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فعالیت‌های مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیا(ص) بروجن طی گزارشی تشریح شد.

شهربانو رئیسی، نائب رئیس مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خاتمالانبیا(ص) بروجن با مجوز از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدت 6 سال است که در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: در این مرکز قرآنی کلاس‌های قرآن و فرهنگی برای علاقه‌مندان بانو برگزار می‌شود و با برپایی 6 کلاس آموزشی، تعداد 200 قرآن‌آموز را تحت پوشش قرار داده است.

رئیسی افزود: کلاس‌هایی که مؤسسه برگزار می‌کند در رشته‌های تجوید، روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر نهج‌البلاغه، آموزش قرآن ویژه کم‌سوادان، احکام اسلامی و مفاهیم و ... است.

نائب رئیس مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص) بیان کرد: این مرکز قرآنی 6 مربی به صورت ثابت دارد امام با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و یکی از آنها نبود مکان ثابت است. همه کلاس‌های این مرکز آموزش قرآن در مساجد و مدارس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مؤسسه از امکانت و تجهیزات کمی برخوردار است به طوری که برخی از وسایل از منزل شخصی تأمین شده است و در این ارتباط با مسئولان شورای شهر جلساتی برپا شده است که امیدواریم مدیران و خیرین قرآنی باری از دوش این مؤسسه بردارند.

گفتنی است؛ مؤسسه خاتم‌الانبیا(ص) در استان چهارمحال و بختیاری، بروجن، شهرستان فرادنبه واقع شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۴۷
0
0
ارائه گزارش باعث رفع نواقص و ایرادات می‌شود
captcha