ربناهای قرآنی در «من و سرنوشت» هامبورگ
کد خبر: 3644674
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
در قالب مسابقه برگزار می‌شود؛

ربناهای قرآنی در «من و سرنوشت» هامبورگ

گروه بین‌الملل: مسابقه ربناهای قرآنی در بیست‌و‌یکمین محفل دوستی بانوان مسلمان با عنوان «من و سرنوشت» در مرکز اسلامی هامبورگ برگزار می‌شود.

ربناهای قرآنی در «من و سرنوشت» هامبورگبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، واحد بانوان مرکز اسلامی هامبورگ در فراخوانی اعلام کرد: بیست‌ویکمین محفل دوستی بانوان مسلمان با عنوان «من و سرنوشت» 11 و 12 آذرماه سال جاری(دوم و سوم دسامبر) در این مرکز برگزار می‌شود و با برنامه‌های مختلفی همراه است.
 
سخنرانی و پرسش و پاسخ آزاد با آیت‌الله رضا رمضانی، رئیس مرکز اسلامی هامبورگ، مسابقه حفظ ربناهای قرآنی و اهدای 3 جایزه نفیس به نفرات برتر و پرسش و پاسخ درباره احکام بانوان از برنامه‌های این محفل عنوان شده است.
 
پخش فیلم سینمایی و نقد و بررسی آن، دو و نیم ساعت بازی در سالن ورزشی بولینگ، مسابقه غذای سرد، صرف غذا در رستوران و دیگر برنامه‌های متنوع آموزشی و تفریحی نیز برای محفل بانوان مسلمان در هامبورگ در نظر گرفته شده است که در خلال برنامه اعلام خواهد شد.
 
زمان آغاز برنامه‌ها ساعت 9 صبح به وقت محلی روز شنبه، 11 آذرماه(دوم دسامبر) و پایان برنامه روز یکشنبه، 12 آذرماه(سوم دسامبر) ساعت 16 اعلام شده است.

بیست‌و‌یکمین محفل دوستی بانوان مسلمان در هامبورگ با ترجمه هم‌زمان آلمانی همراه خواهد بود و همه بانوان مسلمان با هر ملیت و از هر منطقه‌ای می‌توانند در آن شرکت کنند/.  

captcha