معاون قرآن وزیر ارشاد به نقد‌های جمعیت قرآنی استان تهران پاسخ می‌دهد
کد خبر: 3645843
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

معاون قرآن وزیر ارشاد به نقد‌های جمعیت قرآنی استان تهران پاسخ می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دهمین مجمع جمعیت قرآنی استان تهران همراه با نقد منصفانه معاونت قرآن و عترت ارشاد 21 مهرماه برگزار می‌شود.

محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دهمین مجمع جمعیت قرآنی استان تهران، با هدف گزارش به اعضا، جمعه، 21 مهرماه سال جاری در سالن اجتماعات مسجد نور تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جلسه که با پنجمین نشست نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه و با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین حشمتی، معاونت قرآن و عترت ارشاد اسلامی همراه است که به همت شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران برپا می‌شود.
پورمعین با اشاره به اینکه جلسه فوق از ساعت 15:30 تا 17:30 تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: ارائه گزارش رئیس و اعضای شورای مرکزی به مجمع، ارائه سؤالات داوطلبان و علاقه‌مندانی که در بازه زمانی مشخص سؤالتشان را از حوزه معاونت قرآن و عترت ارشاد با دفتر جمعیت هماهنگ کرده‌اند، از دیگر بخش‌های این مجمع است.
وی ادامه داد: این جلسه با هدف هم‌افزایی و همچنین ارتقای سطح فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود و در گذشته نیز دستگاه‌هایی چون صدا و سیما و سازمان دارالقرآن، مورد نقد منصفانه و پاسخ مسئولانه از سوی جمعیت قرآنی استان تهران قرار گرفته‌اند.
captcha