همایش شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه امام علی(ع) برگزار شد
کد خبر: 3646823
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
به همت اداره بهزیستی البرز:

همایش شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه امام علی(ع) برگزار شد

گروه فرهنگی: رئیس اداره بهزیستی استان البرز گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با کمک خیرین و اداره بهزیستی در راستای نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی و اخلاق مذهبی در شیرخوارگاه امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، داریوش بیات‌نژاد، مدیرکل بهزیستی البرز، چهارم مهرماه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به‌منظور بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی و تقویت فرهنگ دینی این برنامه در دستور کار قرارگرفته است.
وی افزود: آشنایی اجتماع به‌ویژه نسل جوان بااخلاق دینی و عاشورایی از اهمیت بالایی برخوردار است که هرساله در دستور کار قرار می‌گیرد و سعی داریم این عمل را به نحو احسن انجام دهیم.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه 87 کودک فاقد سرپرست و بدسرپرست در شیرخوارگاه امام علی(ع) زندگی می‌کنند، گفت: این کودکان با کمک خیرین و بهزیستی زندگی خود را می‌گذرانند که سعی داریم فرهنگ عاشورایی زیستن را در آن‌ها نهادینه کنیم.
بیات‌نژاد با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس اتفاقی نادر و منحصری در دنیا بود که اتحاد ایرانیان را در راستای دفاع از ارزش‌های انقلابی به جهانیان نشان داد.
وی خاطرنشان کرد: لازم است این فرهنگ به جوانان و نوجوانان در این نسل یادآوری شود و آن‌ها نیز با اتحاد اجتماعی آشنا شوند تا بتوانند از کشور حفاظت کنند.
مدیرکل بهزیستی استان البرز در پایان گفت: سعی داریم با تشکیل یک کارگروه نذورات مردمی که در راستای این کودکان دریافت می‌شود ساماندهی شود و بتوانیم این روند را بهبود بخشیم.

captcha