اعزام نوجوانان طرح ملی تلاوت به پاکستان و لبنان
کد خبر: 3647253
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
مقدم‌کیا خبر داد:

اعزام نوجوانان طرح ملی تلاوت به پاکستان و لبنان

گروه فعالیت‌های قرآنی:‌ حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت از اعزام نوجوانان طرح ملی تلاوت به کشورهای پاکستان و لبنان خبر داد.

حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: مرحله نیمه نهایی سومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت بهمن ماه جزیره قشم با میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله اول مسابقات قرآنی شوق تلاوت ویژه منتخبان طرح ملی تلاوت اواخر مهر تا آبان ماه برگزار می‌شود و همچنین دوره نیمه نهایی در قشم و مرحله نهایی این دوره از مسابقات همانند سال‌های گذشته اسفندماه در کربلای معلی برپا می‌شود.

مقدم‌کیا افزود: نفرات برتر اولین و دومین دوره مسابقات شوق تلاوت که مجموعا تعداد 10 نفر هستند، برای حضور در محافل قرآنی و ترویج طرح ملی تلاوت به ترتیب در هفته وحدت(آذر ماه) به کشور پاکستان و همچنین در ایام دهه فجر به کشور لبنان اعزام خواهند شد که برنامه ریزی‌هایی با مسئولان قرآنی این کشورها انجام شده است.

دبیر اجرایی طرح ملی تلاوت با توجه به اینکه بودجه طرح از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون مشخص نشده است، تصریح کرد: برای تعیین بودجه سالانه طرح ملی تلاوت، منتظر اعلام نتیجه از سوی معاونت هستیم تا اینکه بتوانیم طرح‌ها و برنامه‌ها را اجرایی کنیم که ان‌شالله در هفته آینده به طور قطعی مشخص خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ در نظر داریم که در کشور لبنان و پاکستان طرح ملی تلاوت را نیز اجرا کرده و در برپایی محافل از نوجوانان طرح امیرالقراء کشور عراق به صورت مشترک استفاده کرده و کاروان ایران و عراق را اعزام کنیم.                 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۲
0
0
برگزاری این طرح موجب ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۲
0
0
اچرای از این دست طرح‌ها افزایش یابد
captcha