محمدعلی اسدتاش، در گفت و گو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: برنامههای قرآنی دانشگاه قم به شکل رسمی از این هفته آغاز شده است که بخش مهمی از این فعالیتها در بخش نودانشجویان است.
وی افزود: اولین برنامه رسمی دانشگاه در پاییز امسال که به نوعی بهار آموزشی در دانشگاه و کشور است، برگزاری یک محفل قرآنی با حضور دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه است.
مدیر اداره قرآن و عترت دانشگاه قم بیان کرد: این محفل قرآنی در واقع محلی برای معارفه رسمی فعالیتهای قرآنی دانشگاه برای نودانشجویان است که شامگاه امروز در مسجد الغدیر این دانشگاه برگزار میشود.
وی گفت: این مراسم امشب ساعت 20 با حضور دانشجویان و دانشجویان و اساتید و دانشجویان قرآنی که در سال های قبل و امسال در مسابقات ملی موفق به کسب رتبههای برتر شدند، برگزار میشود.