سوگواری شیعیان هلند در سالروز شهادت امام سجاد(ع)
کد خبر: 3651695
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

سوگواری شیعیان هلند در سالروز شهادت امام سجاد(ع)

گروه بین‌الملل: آیین‌ سوگواری و عزاداری شهادت امام سجاد(ع) همزمان با سالروز شهادت این امام همام(به روایتی) در مقر مؤسسه فرهنگی «الکوثر» در شهر «لاهه» هلند برگزار می‌شود.

برپایی مجلس سوگواری شهادت امام سجاد(ع) در هلند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه فرهنگی الکوثر؛ روز شنبه(22 مهرماه) مصادف با 25 محرم‌الحرام به روایتی سالروز شهادت امام سجاد(ع) است و به همین مناسبت مؤسسه فرهنگی الکوثر در شهر لاهه هلند مراسم سوگواری و عزاداری برگزار خواهد کرد. 
 این مؤسسه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام سجاد(ع)، از همه شیعیان و عاشقان مکتب عصمت و طهارت(علیهم السلام) در هلند دعوت کرد تا در مراسم سوگواری چهارمین امام شیعیان که روز شنبه 22 مهرماه در شهر لاهه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: «این مراسم به همت کمیته مراسم‌ها و مناسبت‌های دینی و با همکاری کمیته زنان مؤسسه فرهنگی کوثر در محل ساختمان این موسسه برگزار می‌شود و «سید علی سعبری»، خطیب و امام مؤسسه الکوثر سخنران آن خواهد بود».

مؤسسه فرهنگی الکوثر با اشاره به این که مکان ویژه‌ای نیز برای حضور بانوان در این مراسم در نظر گرفته شده، اعلام کرد: سید محمد شرع»، از مداحان خاندان عصمت و طهارت(ع) نیز در این مراسم اشعاری را در رثای امام سجاد(ع) و اهل بیت(ع) قرائت خواهد کرد/.

captcha