رسالت اصلی صدا و سیما مقابله با شبیخون فرهنگی است
کد خبر: 3652641
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

رسالت اصلی صدا و سیما مقابله با شبیخون فرهنگی است

گروه اجتماعی: معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: رسالت اصلی صدا و سیما مقابله با هجمه و شبیخون فرهنگی است، صدا و سیما همیشه حامی دولت بوده و همواره سعی کرده مطالبه‌گر مطالبات مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علی دارابی، معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی که امروز، شنبه 22 در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد گفت: شب گذشته همه جهان شاهد گفت‌وگوی دو رئیس جمهور با مردم بودند در صحبت یکی اخلاق اسلامی، صلابت، عقلانیت و در سخنان دیگری استکبار، بی‌خردی و اهانت موج می‌زد، صحبت‌های ترامپ بار دیگر استکباری بودن و بی‌خردی او و دولتش را نشان داد و واکنش‌های زیادی از سوی نهادهای بین‌المللی به همراه داشت.
وی ادامه داد: به غیر از نهادهای بین‌المللی و کشورهای که برجام را پیگیری می‌کنند، بخشی از دولت‌مردان آمریکا هم به صحبت‌های ترامپ واکنش منفی نشان دادند و ابراز تاسف کردند . تهدیدات ترامپ کاری تازه‌ای نیست بلکه این کشور در دوره‌های قبل هم با ایجاد تحریم‌های ظالمانه، پرونده سازی  و... قصد براندازی نظام اسلامی را داشت اما غافل از اینکه همدلی و همراهی مردم ایران تحت ولایت مقام معظم رهبری باعث اقتدار بیشتر ایران است.
دارابی با بیان اینکه رسالت اصلی صدا و سیما مقابله با هجمه و شبیخون فرهنگی در جامعه است، گفت: صدا و سیما همیشه حامی دولت است و همواره سعی کرده مطالبه‌گر مطالبات مردم باشد. امروز صدا و سیما بیش از گذشته باید نسبت به تهاجمات دشمنان هوشیار باشد و اقدامات مقابله‌ای انجام دهد، برای رسیدن به این امر باید وحدت، انسجام و اتحاد سرلوحه امور قرار گیرد.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما ادامه داد: پرداختن به دین، دانش افزایی، اوقات فراغت و... وظایف اصلی رسانه ملی است و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است ولی آنچه که مدنظر است حمایت هر چه بیشتر سه قوه از این نهاد انقلابی است. صدا و سیما باید در کنار فعالیت‌های حرفه‌ای خود نقد مشفقانه و منصفانه داشته باشد تا از اثر بخشی‌ لازم در برنامه‌ها برخوردار باشد.
وی تاکید کرد: بهره‌گیری از معارف دینی در برنامه‌های صدا و سیما بسیار مورد اهمیت است زیرا تاثیرگذاری دین در تمام لایه‌های زندگی به خوبی مشهود است صدا و سیما برای مدیران سقف خدماتی 5 ساله تعیین کرده است و تودیع مدیرکل استان مرکزی نیز به همین دلیل است.
دارابی در پایان بیان کرد: 27 درصد مشاهیر کشور متعلق به استان مرکزی است و این امر حکایت از جایگاه ویژه استان در کشور است. با توجه به اینکه سال آینده 40 سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در پیش داریم صدا و سیمای استان مرکزی توجه بیشتری به ساخت برنامه‌ و تولیدات رسانه‌ای در حوزه اندیشه‌های امام راحل داشته باشد.
captcha