سازماندهی جنبشی ضد عادی‌سازی روابط با اسرائیل
کد خبر: 3653691
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
یک انجمن بحرینی خواستار شد؛

سازماندهی جنبشی ضد عادی‌سازی روابط با اسرائیل

گروه بین‌الملل: انجمن بحرینی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای، تشکیل ائتلافی متشکل از سازمان‌های جامعه مدنی برای سازماندهی جنبش مخالفت با عادی‌سازی ارتباط با اسرائیل را خواستار شد.

انتقاد جمعیت حقوقی بحرین از طرح عادی سازی رابط با اسرائیل
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «منامه پست» بحرین؛  انجمن بحرینی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این بیانیه، اظهارات اخیر مقامات و مسئولان این کشور مبنی بر عادی‌سازی روابط با اسرائیل در شرایطی که این رژیم مشغول به کشتار مجاهدان فلسطینی است را محکوم کرد.

این انجمن بحرینی در این بیانیه، ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر مقامات این کشور که تلویحا به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره دارد، تصویب قوانینی را خواستار شد که بر اساس آن‌ها  هر گونه اقدامی در راستای عادی‌سازی روابط  با اسرئیل جرم تلقی شود. 

فعال‌سازی نقش مؤسسات جامعه مدنی بحرین برای حمایت از مقاومت فلسطین از دیگر موضوعات مورد تأکید در این بیانیه است.

 انجمن بحرینی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، از مؤسسات مدنی این کشور خواست که ائتلافی به منظور سازماندهی جنبش مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل و آگاهی‌بخشی به ملت بحرین نسبت به اهمیت مسئله فلسطین و اولویت آن برای مردم این کشور تشکیل دهند.

هدایت گفتمان رسانه‌ای به سمت اعتباربخشی به مسئله فلسطین، آگاهی‌بخشی به نسل‌ جوان نسبت به خطر جنبش صهیونیست  و اصلاح ساختار برنامه‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها و اهمیت‌دادن به مسئله فلسطین در این شیوه‌های آموزشی از دیگر موضوعاتی است که در این بیانیه بر آن تأکید شده است/. 
captcha