جشنواره پیامبر رحمت(ص) در پاکستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3653817
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

جشنواره پیامبر رحمت(ص) در پاکستان برگزار می‌شود

گروه بین‌الملل: جشنواره پیامبر رحمت(ص) به همت خانه فرهنگ ایران و با همكاری نهادهای دینی و فرهنگی در حیدرآباد پاكستان برگزار می‌شود.

جشنواره پیامبر رحمت(ص) در پاکستان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ احمد عبداله‌پور، وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران در حیدرآباد، با حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد جوادی، مسئول بخش آموزش مرکز تحقیقات و تبلیغات اسلامی جامشور و دیدار و درباره برنامه‌های هفته وحدت گفت‌وگو كرد.
 
عبداله‌پور در سخنانی در این دیدار، با اشاره به برگزاری جشنواره پیامبر رحمت(ص) با موضوعات شعر، نویسندگی، انتشارات و نعت‌خوانی گفت: جشنواره پیامبر رحمت(ص) می‌تواند با تأکید بر پیامبر اکرم(ص) به عنوان محور وحدت مسلمانان منجر به همبستگی بیشتر امت اسلامی شود.
 
وابسته فرهنگی كشورمان اظهار كرد: این جشنواره باید به عنوان یک کار جمعی با مشارکت افراد از مذاهب مختلف اسلامی انجام شود و بهترین زمان اجرا در هفته وحدت است.
 
وی همچنین، با تأکید بر لزوم تشکیل دبیرخانه و تعیین عوامل اجرایی، پیشنهاد تهیه فراخوان جشنواره و اطلاع‌رسانی در زمان مناسب را داد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد جوادی، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با خانه فرهنگ كشورمان در حیدرآباد گفت: برای بهتر برگزار شدن این جشنواره باید از انجمن‌ها و سازمان‌های دیگر برای حضور در دبیرخانه جشنواره دعوت شود تا مشارکت به نحو مطلوب تحقق یابد.

وی در ادامه، پیشنهاد تجلیل از آثار برگزیده و افراد منتخب همراه با اهدای جوایز نقدی را داد/.
captcha