17 گروه در رویداد فرصت‌هایی با پای پیاده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند
کد خبر: 3657577
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
صمیمی:

17 گروه در رویداد فرصت‌هایی با پای پیاده به رقابت با یکدیگر می‌پردازند

گروه فناوری اطلاعات: مدیر شتاب‌دهنده مذهبی شفق گفت: 17 گروه در رویداد «فرصت‌هایی با پای پیاده؛ نوآوری و اربعین» به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

محمدامین صمیمی، مدیر شتاب‌دهنده مذهبی شفق، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به روند برگزاری رویداد فرصت‌هایی با پای پیاده؛ نوآوری و اربعین، اظهار کرد: در این رویداد 9 تیم انفرادی داریم که به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و نزدیک به 60 نفر در این رویداد ثبت نام کرده بودند.

وی افزود: در بخشی از این رویداد هشت شرکت با محصولات مرتبط با اربعین شرکت کرده‌اند که می‌توان به محصولاتی همچون دستبند هوشمند، Hosain United Us، کمپین اربعین نینوا، راهبر، کوله اربعین، همسفر اربعین، به سلامت (اپلیکیشن مشاوره پزشکی و روانپزشکی برای زائران)، حرف نو (شبکه اجتماعی برای معرفی و شناخت انقلاب اسلامی برای زائران خارجی) است.

مدیر شتاب دهنده مذهبی شفق تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد شامل تیم فرات(رسانه و ابزار تولید محتوای مذهبی برای زائران)، سامانه گیم(سامانه‌ای برای پیدا شدن افراد گمشده)، تیم کمک حال (سامانه اپلیکیشن پزشکان و امدادگران حاضر در اربعین)، اربعین بازار (سامانه نیازهای زائر در یک فروشگاه الکترونیک)، طرح 1425(بازی موبایلی برای کودکان در مسیر پیاده‌روی اربعین، گام گام تا...(کتاب تعاملی به همراه اپلیکیشن مجازی)، پادشاهان پیاده(سامانه تعاملی برای ثبت خاطرات اربعین)، پیاده یار(سامانه‌ای برای پیدا کردن محل اسکان برای زائران)، قلک اربعین(قلک هوشمند برای جمع‌آوری نذورات اربعین) است.

وی بیان کرد: این رویداد را از عصر روز چهارشنبه سوم آبان ماه آغاز کردیم و در اولین روز کارگاه‌هایی همچون آشنایی با استارت‌آپ‌های مذهبی، مسأله‌شناسی، خلاقیت و نوآوری و ایده‌پردازی، شناخت مسأله برگزار کردیم. در روز دوم پس از معرفی ایده‌های از سوی 9 تیم شاهد برگزاری کارگاه‌هایی همچون طراحی ارزش‌های پیشنهادی، تجربه مشتری، تجربه کاربردی بودیم.

صمیمی اظهار کرد: در روز سوم کارگاه‌های سبک نمونه‌سازی، تحمیل ریسک، نمونه‌سازی براساس ریسک سازی، ارائه مؤثر، اعتبارسنجی، اصلاح محصول برگزار کردیم. در روز چهارم که امروز است، تک تک تیم‌ها به معرفی ایده‌های‌شان می‌پردازند و در پایان طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

captcha