۹۳۵ اثر به دبیرخانه شعر «قدقامت زخم» ارسال شد
کد خبر: 3658095
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

۹۳۵ اثر به دبیرخانه شعر «قدقامت زخم» ارسال شد

گروه فرهنگی: دبیر جشنواره ملی قدقامت زخم از ارسال ۹۳۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مهر نوشت: عالیه مهرابی، دبیر جشنواره ملی قدقامت زخم 7 آبان ماه در دیدار شاعران بسیجی و دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی شعر قدقامت زخم با امام جمعه محمدآباد یزد از استقبال بسیار خوب شاعران از این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: شاعرانی از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کرده اند.
وی از ارسال ۹۳۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و بیان کرد: آثار ارسالی به صورت یک کتاب جامع منتشر می شود و در اختیار شاعران و علاقمندان به شعر و ادب قرار می گیرد.
مهرابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این جشنواره از نشست‌های اوج هنر بسیج هنرمندان استان یزد شکل گرفته است، افزود: نشست های اوج هنر در واقع مرکزی برای کشف استعدادها، کادرسازی و نخبه پروری بود.
دبیر جشنواره ملی شعر قدقامت زخم یادآور شد: شاعران بسیجی از زمان اعلام فراخوان جشنواره، هشت بداهه‌سرایی در موضوعات غدیر، استکبارستیزی، شهید حججی، شهدای مدافع حرم، شهدای منا در فضای مجازی برگزار کرده اند.
علی محمد پارساییان، مسئول بسیج هنرمندان استان یزد نیز در این نشست با بیان اینکه قریب به دو سال است که نشست نخبه پروران اوج هنر در یزد راه‌اندازی شده است، گفت: این جمع متشکل از منتخبین دانشگاهی و دانش‌آموزی است و در جهت بروز و کشف استعدادهای شعری استان یزد تشکیل ‌شده است.
پارسائیان با اشاره به اینکه در ابتدا این نشست‌ها با حضور چهار یا پنج نفر از علاقه‌مندان به شعر راه‌اندازی شد، افزود: امروزه با توجه به اهمیت آن شاهد حضور بیش از ۳۰ از شاعران مطرح استان در این نشست‌ها هستیم.
captcha