تازه‌ترین شماره کیهان بچه‌ها به نمایشگاه مطبوعات آمد
کد خبر: 3659042
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
اخبار بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات/ 140

تازه‌ترین شماره کیهان بچه‌ها به نمایشگاه مطبوعات آمد

گروه ادب: تازه‌ترین شماره قدیمی‌ترین نشریه کودکان و نوجوانان با عنوان «کیهان بچه‌ها» در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، قدیمی‌ترین نشریه کودکان و نوجوانان با عنوان «کیهان بچه‌ها» که شصت و یکمین سال انتشار خود را تجربه می‌کند، آخرین شماره آن که مربوط به آبان ماه است در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات توزیع شد.
این نشریه که ویژه 13 آبان‌ماه مصادف با روز دانش‌آموز است، بر روی آن عکس شهید محسن حججی نقش بسته است. در تازه ترین شماره نشریه «کیهان بچه‌ها» به عناوینی چون «مثل یک برکه آب»، «خاطرات 61 سالگی»، «برگ‌هایی از تقویم»، «لاله‌های نوجوان»، «کتاب باران»، «سلمان فارسی»، «تجربه‌های یک عکاس» و «شعر انتظار» پرداخته است.
در مطلبی با عنوان «من پیغام طاهره هستم» به داستانی از شهید سیده طاهره هاشمی پرداخته و در بخشی از آن آمده است؛ «درست از لحظه شهادت طاهره من پدید آمدم. شبانه‌روز کارم این است که حرف دل طاهره را به دیگران برسانم. به همه بگویم، دفاع از اسلام و انقلاب سن و سال نمی‌شناسد و هر کس با هر شرایطی باید خودش را فدای اسلام و انقلاب اسلامی کند.»
بخش مصاحبه این شماره به مصاحبه‌ای با تیتر «مرگ بر آمریکا» به دانش‌آموز خواننده به نام محمدحسین رضایی اختصاص یافته است، این نوجوان خوش‌صدا که مدتی است نماهنگ‌هایش در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و طرفداران فراوانی دارد. بعضی از نماهنگ‌های این هنرمند نوجوان شهرت ملی پیدا کرده و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی نیز منتشر می‌شود.
در بخش معرفی کتاب، کتابی با عنوان «سلمان فارسی» معرفی شده است، این کتاب زندگی و سرنوشت روزبه یا سلمان فارسی است که حسین فتاحی آن را نوشته و تصویرهای آن را بهنام خیامی کشیده و انتشارات سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی آن را در قطع خشتی به قیمت 15 هزار تومان چاپ و منتشر کرده است.

captcha