توزیع بیش از 50 هزار بسته فرهنگی بین زائران در مرز چذابه
کد خبر: 3659857
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

توزیع بیش از 50 هزار بسته فرهنگی بین زائران در مرز چذابه

گروه جامعه: شهردار منطقه 4 تهران از استقبال کم نظیر زائران اربعین حسینی در مرز چذابه خبر داد و گفت: بیش از 50.000 بسته فرهنگی بین زائران در مرز چذابه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ‌سید علیرضا حسینی، شهردار منطقه 4 تهران با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و استقبال کم نظیر زائران از این مراسم، شهرداری منطقه 4 با همکاری استانداری خوزستان ضمن آماده‌سازی و مناسب سازی مسیر تردد زائران حدفاصل بستان تا چذابه به طول 20 کیلومتر، تسهیلات ویژه رفاهی، پزشکی، بهداشتی و ایمنی برای زائران در نظر گرفته شد.

وی افزود: با احداث ایستگاه‌‌‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی شهرداری منطقه 4 در مسیر تردد زوار و مواکب، 22.000 پرچم‌، 7000 کتابچه ادعیه اربعین، 5.000 نقشه راهنمای کربلا و بسته‌های فرهنگی بین زائران توزیع شد.

شهردار منطقه 4 در ادامه از آماده باش خادمان آتش‌نشانی در قرارگاه مین‌زدایی خبر داد و گفت: با احداث و راه اندازی ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تهران‌، ایمنی زائران در مرز چذابه افزایش می‌یابد.

حسینی با اشاره به استقرار درمانگاه زائران خبر داد و گفت: عملیات زیرسازی و مناسب‌سازی سطوح زمین جهت استقرار درمانگاه شبانه روزی در قرارگاه مین‌زدایی به پایان رسیده است و خدمات پزشکی به زائران در این درمانگاه ارایه می‌شود.

شهردار منطقه 4 افزود: به منظور تشویق زائران به رعایت نظافت و پاکسازی محل‌های تردد، ضمن رفت و روب شبانه‌روزی مسیر راهپیمایی، بیش از 5.000 کیسه زباله بین زوار توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به تقدیر مسئولان استان خوزستان از اقدامات شهرداری تهران در مرز  چذابه افزود: به‌اذعان مسئولان استانداری خوزستان، اقدامات شهرداری منطقه 4 در مرز چذابه مطلوب و قابل تقدیر است.

شهردار منطقه 4 خاطر نشان کرد: خدمات پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بینی شده برای زائران اربعین حسینی در مرز چذابه تا 22 آبان ماه و خروج زوار ادامه خواهد داشت.
captcha