تولید نرم‌افزار قرآنی کتابخانه غزه و ثبت در اپل
کد خبر: 3661256
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

تولید نرم‌افزار قرآنی کتابخانه غزه و ثبت در اپل

گروه بین‌الملل: کتب و آثار کتابخانه تخصصی انجمن دارالقرآن و سنت نوار غزه در حوزه علوم دینی و قرآنی، در قالب یک نرم‌افزار تولید و روانه بازار شد.

تولید نرم‌افزار «کتابخانه تخصصی قرآن کریم» برای گوشی‌های هوشمند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری tech wd.com؛ این نرم‌افزار شامل مجموعه آثار و کتاب‌های کتابخانه تخصصی انجمن دارالقرآن و سنت نوار غزه در زمینه علوم قرآنی، کتب تلاوت و تجوید، تفسیر و سایر کتب دینی است.

مجموعه کتب اندیشمندان و علمای اسلامی در این بسته تخصصی جمع‌آوری شده و همچنین رایگان‌بودن و سهولت دسترسی برای دانلود از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود.

این نرم‌افزار با امکان تنظیم بزرگی و کوچکی خط کتاب‌ها، مطالعه عمودی یا افقی آثار در گوشی تلفن همراه، به اشتراک‌گذاری مطالب در فضای مجازی و امکان جست‌وجو در آثار موجود، ارتباط با کاربر را آسان‌تر ساخته‌ است.

نرم‌افزار قرآنی کتابخانه غزه به منظور سهولت استفاده توسط کاربران، سایر کتاب‌های مرتبط با کتاب مورد مطالعه کاربر را به وی پیشنهاد داده و در گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل IOS قابل دریافت است.

این نرم‌افزار توسط «خالد خَلدی» در فروشگاه مجازی شرکت اپل ثبت شده است.

گفتنی است، انجمن دارالقرآن‌ و سنت غزه که در سال 1992 میلادی به صورت رسمی ثبت شد، در زمینه آموزش حفظ قرآن، تجوید و نشر علوم قرآنی و سنت نبوی فعالیت دارد و این انجمن دارای کتابخانه‌ای تخصصی در حوزه علوم دینی و قرآنی است که کتاب‌های ارزشمندی در آن نگهداری می‌شود/.

captcha