سرمایه‌گذاری برای آخرت با انس با قرآن
کد خبر: 3662959
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
سفیران نور/26

سرمایه‌گذاری برای آخرت با انس با قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: تشریح فعالیت‌های قرآنی علی قره‌باغی در شهر همدان و چگونگی روی آوردن وی به حیطه آموزش قرآن از جمله مواردی است که در مستند «سفیران نور» به آن‌ها پرداخته شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) علی قره‌باغی، در سال 1327 در شهر همدان و در یک خانواده مذهبی متولد شده است. وی به مدت 22 سال در تهران زندگی کرده است و در آن دوران در محله سیزده آبان شهرری در سن 14 سالگی در جلسه قرآن شرکت کرده است. از قرائت‌های ضبط شده بر روی نوار کاست، تقلید کرده و در جلسات، آموخته‌های خود را ارائه می‌داد.
قره‌باغی معتقد است هر کسی با قرآن مأنوس باشد دیگر تنها نیست، نورانی می‌شود و هدایت خواهد شد. سرمایه‌گذاری در راه خدا ضرر که ندارد هیچ بلکه برای آخرت خود نیز سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، هرچند خیلی کوتاه باشد. کسی که فعالیت‌هایش را برای خدا خالص کند برای او اجر بزرگی در نظر گرفته شده است.
خادم‌القرآن در حال حاضر در جلسات مختلف از جمله مسجد محمدیه و هیئت مکتب قرآن امام هادی(ع) به تدریس تجوید، صوت و لحن و فرمول‌های قرائت قرآن کریم مشغول است.
یادآور می‌شود، خبرگزاری ایکنا با توجه به مهم و اثرگذار بودن این مستند در نظر دارد طی چند خبر به بازنشر مستند سفیران نور که سال ۹۰ از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما پخش می‌شد، بپردازد.

captcha