به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از آذربایجانشرقی، اسدالله ضیایی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، امروز عصر در جلسه
ستاد اقامه نماز شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه با گسترش روز افزون
فضاهای مجازی، دشمنان برای رسیدن به خواسته هایشان از این فضاها استفاده می
کنند، ما هم باید برای تبلیغ فرهنگ اسلامی و نماز در اینگونه فضاها که
اکثر مردم و به خصوص نوجوانان و جوانان کشورمان نیز حضور دارند استفاده
نمائیم و از هنرمندان فعال و علاقه مند انتظار داریم در این امر به وظیفه
سنگین خود عمل کنند.
وی، با بیان اینکه در بحث توجه به
نماز در مدارس کوتاهی کردهایم افزود: در کنار احداث نمازخانه در مدارس،
لازم است برگزاری نماز در مدارس بیش از پیش رونق داده شود چرا که اگر در
سنین تکلیف دانش آموزان در نماز حضور داشته باشند، تأثیری زیادی در شخصیت،
رفتار و اخلاق آنها به عنوان آینده سازان کشور خواهد داشت
ضیایی، گفت: برنامههای ابلاغی
ستاد مرکز در استان تقسیم شده و برای هر شهرستانی تعدادی کلاس محول شده که
باید اجراکنند و این بدان معنا نیست که همان تعداد را اجراکنند بلکه باید
خود شهرستان هم با کمک دیگر اعضای شورای نماز این تعداد کلاس ها را هرچه
قدر بتوانند بیشتر اجرا کنند.