غبطه به خصائل قرآنی «استاد فاطمیان» می‌خوردم/ وجود و خُلق او قرآن بود
کد خبر: 3664205
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
سیدمحسن موسوی بلده:

غبطه به خصائل قرآنی «استاد فاطمیان» می‌خوردم/ وجود و خُلق او قرآن بود

گروه فعالیت‌های قرآنی: پیشکسوت قرآنی کشورمان که در غم از دست دادن سیدمهدی فاطمیان، حافظ کل قرآن کریم، داغدار است پیام تسلیتی صادر و در این پیام وجود و خُلق این استاد پیشکسوت را قرآنی توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، خبر درگذشت سیدمهدی فاطمیان، پیشکسوت متخلق و حافظ کل قرآن موجب شد تا جامعه قرآنی کشور در شب رحلت رسول خدا(ص) و شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) بیش از پیش داغدار باشند. به همین مناسبت سیدمحسن موسوی بلده، از اساتید پیشکسوت کشورمان با انتشار پیامی این ضایعه را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است:
انّا لله و انّا الیه راجعون  
ارتحال حافظ عامل قرآن کریم، استاد سید مهدی فاطمیان، در شب جمعه و شب رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و شهادت مظلومانه ثقل کبیر و سبط اکبر، امام حسن مجتبی علیهما السلام، ثلمه‌ای است برای جامعه قرآنی کشور که لا یسدّها شیء.  
فقط حافظ آیات الهی نبود؛ که وجود و خُلق او، قرآن بود و این در تمامی حرکات و سکنات و رفتار و گفتار او مشهود بود و من اِبا ندارم از اینکه بیان کنم به خصائل قرآنی استاد فاطمیان غبطه می‌خوردم، سال‌ها داوری در کنار استاد فاطمیان افتخاری بود که خداوند نصیب این کوچکترین نمود.
سالیان زندگی در غرب با همسر و فرزندان، صبغه خدایی و قرآنی این خانواده را کم رنگ نکرد و خود و فرزندان شایسته‌اش حافظ و محافظ کلام وحی شدند، صادقانه بپذیریم این استاد متخلق قرآن و خانواده قرآنی‌اش آن طور که شایسته بود در جامعه قرآنی دیده نشدند و این البته نیاز آنان نبود بلکه نیاز این جامعه بود که قهرمانان قرآنی‌اش را بیشتر و بهتر بشناسد و افسوس که کارمان شده حسرت خوردن به ذخیره‌ها و فرصت‌های از دست رفته...
با همه وجود به درگاه خداوند رحمن معلم قرآن، عرضه می‌دارم که «اللّهم انّا لا نعلم منه الّا خیراً و انت اعلم به منّا»، اما با این علم ظاهر قاطعانه بر آن هستم که استاد فاطمیان این حافظ عامل، در قیامت که درجات بهشت به عدد آیات قرآن است، مخاطب شایسته این ندای الهی خواهد بود که «اقرأ و ارقأ» بخوان و بالا برو و هر آیه‌ای که می‌خواند درجه‌ای بالا می‌رود. طوبی له.
حسن جوار این عبد صالح با امام اکبر، حضرت قرآن و ائمه کبیر علیهم صلوات المصلّین تسلی بخش خانواده صالح شان باد.  
سیدمحسن موسوی بلده
مطالب مرتبط
captcha