تأکید بر افزایش سطح علمی و محتوایی دانشگاه علوم و معارف در سال 97
کد خبر: 3668721
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
حجت‌الاسلام محمدی مطرح کرد:

تأکید بر افزایش سطح علمی و محتوایی دانشگاه علوم و معارف در سال 97

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تودیع و معارفه روسای پنج دانشکده علوم قرآنی کشور گفت: ارتقاء سطح علمی و محتوایی را در سال 97 مورد توجه قرار گیرد به طوری که با یک زمان‌بندی مشخص در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه مراسم تودیع و معارفه پنج نفر از روسای دانشکده‌های علوم قرآنی کشور امروز 11 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در  سازمان  اوقاف برگزار شد.
در این مراسم از زحمات «محمدحسین رجبیه»، رئیس سابق دانشکده علوم قرآنی خمین تجلیل و «مهدی ساجدی‌فر» به ‌عنوان ریاست این دانشکده منصوب شد.
همچنین از آقای «صلاح»، رئیس سابق دانشکده علوم قرآنی زاهدان تقدیر و «مهدی کمانکش» به ‌عنوان ریاست این دانشکده منصوب شد. همچنین «عباس یوسفی» به ‌عنوان رئیس دانشکده علوم قرآنی زابل انتخاب شد و از زحمات «عیسی مولاشاهی» نیز تقدیر به‌ عمل آمد.
در این مراسم «زینب روستایی» به ‌عنوان رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز انتخاب شد و از زحمات «سلمان‌پور» رئیس سابق این دانشکده تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
همچنین «حمید محمدی‌راد» به ‌عنوان رئیس دانشکده علوم قرآنی مراغه منصوب شد و از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد سبحانی» تقدیر به عمل آمد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی؛ رئیس سازمان اوقاف در این مراسم در توصیه‌های خود به روسای جدید دانشکده‌های علوم قرآنی کشور تاکید کرد: روسای سابق دانشکده‌های علوم قرآنی زحمات زیادی کشیدند و روسای جدید حتماً باید از مشورتشان بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه با تغییر شخص، نگرش ما تغییر نخواهد کرد، تصریح کرد: مدیران، معاونین و اعضای هیئت علمی به مدیران جدید کمک کنند تا قدم‌های جدیدی در دانشکده‌ها برداشته شود.
رئیس سازمان اوقاف در نکاتی به روسای دانشکده‌های علوم قرآنی کشور گفت: به ارتقاء علمی، عملی و رفتاری مدیران، دانشجویان و اساتید و ارتقاء علمی و محتوایی دانشگاه توجه شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه در رابطه با ارزیابی اساتید توجه شود، خاطرنشان کرد: سطح علمی و محتوایی را افزایش دهیم و این نکته در سال 97 مورد توجه قرار گیرد به طوری که با یک زمان‌بندی مشخص در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.
captcha