برپایی نشست‌های «قرآن راه زندگی» در خانه‌موزه شهید مهدی‌پور
کد خبر: 3669122
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

برپایی نشست‌های «قرآن راه زندگی» در خانه‌موزه شهید مهدی‌پور

گروه فعالیت‌های قرآنی: سلسله نشست‌های قرآن راه زندگی در خانه‌موزه شهید مهدی‌پور، امروز، 12 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی ـ هنری منطقه 22، سلسله نشست‌های «قرآن راه زندگی» با حضور فروغ نیلچی‌زاده، یکشنبه، 12 آذرماه، ساعت 15 در خانه موزه شهید مهدی‌پور برگزار می‌شود.
گفتنی است، دین اسلام، متضمن سعادت انسان‌ها در همه شئون زندگی و تعیین‌کننده خط مشی و شیوه درست زندگی انفرادی و اجتماعی انسان‌هاست و آدمی را به سوی کمالات نفسانی و اجتماعی رهبری می‌کند و به عالی‌ترین درجات انسانیت، ارتقا می‌بخشد.
بدیهی است که این دین، برای رساندن به مقصود، باید برنامه‌ریزی منسجمی برای آنها داشته باشد. به همین منظور، خداوند، به عنوان وضع‌کننده این دین، قرآن کریم را که سرشار از راه کارها و ارزش‌ها برای سعادت انسان‌ها و زندگی بهتر آنهاست، به سوی بشر فرو فرستاده است.
یادآور می‌شود، فروغ نیلچی‌زاده کارشناس ارشد فلسفه و حکت اسلامی است. از تألیفات او می‌توان به نگارش مقاله‌های مختلف در فصلنامه‌های تخصصی نظیر زن، عرفان، دین را می‌توان، اشاره کرد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به خانه موزه شهید مهدی‌پور واقع در شهرک چشمه غربی، نرگس شرقی، خیابان شهید سیروس مهدی‌پور مراجعه کنند و یا با شماره 44725737  تماس بگیرند.
captcha