آغاز کارگاه «مهندسی تحول زندگی» آغاز می‌شود
کد خبر: 3669531
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
از سوی مؤسسه زلال نور؛

آغاز کارگاه «مهندسی تحول زندگی» آغاز می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه مهندسی تحول زندگی از سوی مؤسسه «زلال نور» مشهد از امروز، 13 آذرماه شروع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت زلال نور تربت حیدریه، کارگاه آموزش مهندسی تحول زندگی را با هدف آموزش هنر شاد زیستن برای تمامی کسانی که در پی رسیدن به خوشبختی و نشاط در زندگی هستند، برگزار می‌کند.

در این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی و بر اساس مبانی دینی، اصول روانشناسی و طب اسلامی برگزار می‌شود، پاسخ بسیاری از پرسش‌ها برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

 این دوره آموزشی در قالب 10 جلسه در 20 ساعت توسط اساتیدی چون اسماعیل‌زاده، اقبالی، شعبانی، خضری، مقدسیان ارائه می‌شود که خود به عنوان کارشناسان این حوزه هستند.

کارگاه آموزشی از امروز، 13 آذرماه کار خود را آغاز کرد و روزهای دوشنبه از ساعت 18 تا 20 در مکان مؤسسه برپا می‌شود که عموم مردم می‌توانند از این دوره استفاده کنند.

در این دوره آموزشی به تکنیک‌های کنترل خشم، اصول تغذیه سالم و سلامت جسم، شیوه‌های دلبری همسر، اصول مدیریت زندگی، شیوه‌های کنترل و مدیریت ذهنی، راهکارهای مؤثر بین زن و مرد و غیره اشاره می‌شود.  

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این کارگاه آموزشی می توانند به نشانی خراسان رضوی، تربت حیدریه، روبروی باغ ملی، نبش آسایش ۵ مراجعه کنند.

captcha