400 قرآن‌آموز در شهرستان گتوند تجلیل شدند
کد خبر: 3671478
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

400 قرآن‌آموز در شهرستان گتوند تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجلیل از 400 قرآن‌آموز نمونه شهرستان گتوند به همراه اعطای گواهی نامه پایان دوره آنها، در مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

عبدالمجید جزایری، مسئول دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: مراسم تجلیل از قرآن‌آموزان نمونه این شهرستان گتوند شامگاه روز گذشته 19 آذرماه در مصلی نمازجمعه این شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم هر ساله برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از 400 قرآن‌آموز نمونه دختر و پسر دارالقرآن امام صادق(ع) و دارالقرآن اطهر تجلیل و گواهی پایان دوره به آنها اعطا شد. این دانش آموزان دوره‌های روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم قرآن را با موفقیت سپری کردند.

جزایری گفت: در این مراسم که با حضور خانواده‌های این قرآن‌آموزان همراه بود، سیدعلیرضا موالی‌زاده از قرآن آموزان شهرستان آیاتی از قرآن مجید تلاوت کرد و علیدادی رئیس اداره آموزش و پرورش گزارش مختصری از برنامه‌های قرآنی این اداره ارائه کرد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین شاه‌آبادی امام جمعه گتوند نیز درباره اهمیت قرآن در زندگی سخن گفت و بر آموزش آیات کاربردی قرآن به دانش آموزان تأکید کرد.

مسئول دارالقرآن امام صادق(ع) گتوند در پایان گفت: مدیحه‌سرایی امیرمحمد هادی‌زاده در مدح پیامبر(ص) و خواندن خطبه‌ای از نهج البلاغه توسط منصوره صالحی از برگزیدگان استانی مسابقات دانش آموزی در رشته نهج البلاغه از دیگر برنامه‌های این مراسم بودند.

iqnakhouzestan@

captcha