حماسه نهم دی‌ماه یک دهه فجر دیگر در انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: 3671948
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

حماسه نهم دی‌ماه یک دهه فجر دیگر در انقلاب اسلامی ایران است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های بارز دهه فجر انقلاب اسلامی به کمال رسیدن انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام مقدس انقلاب است، گفت: حماسه نهم دی یک دهه فجر دیگر در انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 21 آذرماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی یوم الله 9 دی که در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: در جهان هستی روزهایی با عنوان ایام الله نامگذاری شده است که خداوند نیز در قرآن در مورد گرامیداشت این روزهای برگزیده تذکر داده است.
وی با اشاره به اینکه در کشور ما نیز ایام مقدس با عنوان ایام الله نامگذاری شده است، افزود: انقلاب اسلامی از دوران پیروزی تاکنون روزهای مقدسی زیادی را داشته است که مردم خود در آن نقش آفرین بوده‌اند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز دهه فجر انقلاب اسلامی به کمال رسیدن انقلاب و اوج عزت و اقتدار نظام مقدس انقلاب است و حماسه نهم دی نیز یک دهه فجر دیگر در انقلاب اسلامی ایران است.
وی با اعلام اینکه با پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی چراغ دین و اسلام و قرآن روشن شده است، عنوان کرد: دشمنان برای خاموش کردن این نور از هر وسیله و روشی استفاده کرده‌اند چراکه نظام را مانع رسیدن به اهداف خود می‎دانند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس انسان‌ها را پخته‌تر کرده و استعدادها را شکوفاتر کرده است.
وی با اشاره به اینکه در رأس فتنه سال 88 دشمنانی همچون آمریکا، انگلیس و اسراییل قرار دارند، افزود: دشمنان از انسان‌های خودخواه، زیاده‌خواه و جاه‌طلب داخلی برای رسیدن به اهداف خود در فتنه 88 استفاده کرده‌اند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: دشمن در فتنه سال 88 با شعار تغییر رأی مردم سعی در نابود کردن نظام مقدس انقلاب اسلامی داشت که این اتفاق انقلابی را در دل مردم ایجاد و حماسه نهم دی را خلق کردند.
وی عنوان کرد: دشمنان امروز دیگر به این نتیجه رسیده‌اند چراکه خداوند آن را عزتی بخشیده که امروز قدرت‌های بزرگ درخواست همکاری با نظام مقدس انقلاب اسلامی را دارند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه دشمنان ایران را به عنوان دشمن اعراب و مسلمانان معرفی می‌کنند، افزود: با وجود این فتنه‌های ایجاد شده از سوی دشمنان، جبهه مسلمانان روز به روز بیشتر تقویت می‌شود.
وی افزود: انصارالله، حزب الله، حشد شعبی و ... همه و همه در یک جبهه به عنوان جبهه مقاومت قرار گرفته‌اند و از یک فرمانده عظیم تبعیت کرده و همگان خود را سرباز این فرمانده می‌دانند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی اعلام کرد: این فرمانده عظیم امروز در پی اقدامات اخیر آمریکا مبنی بر تغییر سفارت خود به قدس و معرفی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت اسراییل به فلسطینیان عنوان کردند، ایستادگی کنید که جبهه مقاومت از شما پشتیبانی می‌کند.
وی عنوان کرد: در زمان حمله دشمنان به سوریه با راه‌اندازی یک درگیری مذهبی نزدیک به 90 درصد خاک این کشور را اشغال کردند که در طول سه سال با حمایت جبهه مقاومت به راحتی توانستند این کشور را از اشغال درآورند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و برادری، انس و الفت و باهم بودن کمک کنیم تا مشکلات به راحتی و آسانی در جامعه حل شود.

captcha