فراخوان حضور کارآفرینان در چهارمین نمایشگاه طعم مهربانی
کد خبر: 3672349
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
به همت دارالقرآن شمیم معرفت انجام شد؛

فراخوان حضور کارآفرینان در چهارمین نمایشگاه طعم مهربانی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن شمیم معرفت اصفهان، چهارمین نمایشگاه طعم مهربانی خیریه «وقف قرآن و اشتغال» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به دنبال استقبال از سه دوره برپایی نمایشگاه طعم مهربانی خیریه «وقف قرآن و اشتغال»، دارالقرآن شمیم معرفت با مشارکت شهرداری منطقه 8 اصفهان، اقدام به  فراخوان حضور کارآفرینان در چهارمین دوره این نمایشگاه کرده است.

در این نمایشگاه علاوه بر فروش محصولات تولیدی بانوان هنرمند و کارآمد اعم از کتاب، نمد، سفال، صنایع دستی، کیف و چرم، پوشاک، تراریوم و وراریوم، سنگ‌های تزئینی و گوهرتراشی، وسایل تزئینی و ... غرفه‌های مشاوره کارآفرینی و مشاوره خانواده هم برپا  می‌شود.

چهارمین دوره نمایشگاه روز دوشنبه 4 دی تا روز جمعه 8 دی‌ماه سال جاری از ساعت 9 صبح تا 18عصر در بازارچه مجموعه فرهنگی تفریحی باغ نوش به نشانی خانه اصفهان، خیابان گلخانه برپا می‌شود. حضور و بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم رایگان و آزاد است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در برپایی این غرفه با شماره 09133114451 تماس حاصل و یا به نشانی اصفهان، خیابان علامه جعفری، نبش کوچه شماره یک، روبروی کوچه شماره چهار مراجعه کنند.

captcha