اختتامیه سوگواره ملی «دلنوشته‌های عاشورایی» دی ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3673184
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱

اختتامیه سوگواره ملی «دلنوشته‌های عاشورایی» دی ماه برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: اختتامیه سوگواره ملی «دلنوشته‌های عاشورایی» دهه اول دی ماه در مجتمع فرهنگی مولوی شهرستان لالی برگزار می‌شود.

مهدی خدادادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: مکاتبات ما با استان و استان با وزارتخانه برای برگزاری سوگواره «دلنوشته‌های عاشورایی» از مرداد ماه آغاز شد و فراخوان این رویداد آیینی ـ فرهنگی ـ هنری با شروع ماه محرم منتشر و به سراسر کشور ارسال شد.

وی اظهار کرد: این سوگواره که امسال هشتمین دوره خود را تجربه می‌کند، چند دوره در گستره استانی، سپس منطقه‌ای و دو سال است که به صورت ملی برگزار می‌شود.

خدادادی با بیان اینکه این سوگواره در سه بخش عکس، شعر و خوشنویسی برگزار شده است، گفت: مهلت ارسال اثر به این سوگواره یک بار تمدید شد و تاکنون بیش از 800 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی با اشاره به برگزاری مراسم رونمایی از پوستر هشتمین سوگواره ملی «دلنوشته‌های عاشورایی» اعلام کرد: اختتامیه این رویداد آیینی و هنری 6 یا 7 دی‌ماه در مجتمع فرهنگی مولوی واقع در خیابان شهید جمال‌پور برگزار خواهد شد.

captcha