گرامیداشت یاد و خاطره شهیده «زیبا خانم شریعتی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3674606
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

گرامیداشت یاد و خاطره شهیده «زیبا خانم شریعتی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل: یکصد و پنجاه و چهارمین کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شهرستان علی‌آباد کتول یادواره شهیده «زیبا خانم شریعتی» برگزار شد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهیده واقعه حج خونین در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و پنجاه و چهارم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم شام‌گاه سه‌شنبه، 28 آذرماه با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس کلام‌الله مجید شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان برگزار شد.
طی این مراسم قرآنی و معنوی که همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با حضور پرشور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، پس از قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج)‌ و خلاصه‌ای از دعای توسل توسط محمد حیدری‌ مفرد، مجری برنامه، حسین زارع بیدکی، قاری قرآن کریم به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه ضحی پرداخت.
در ادامه این مراسم معنوی و قرآنی نیز برنامه یادواره و گرامیداشت شهیده زیبا خانم شریعتی، از شهدای حج خونین در رابطه با زندگینامه و نحوه شهادت این شهید بزرگوار توسط علی‌اصغر زنگانه اجرا شد.
همچنین، در ادامه این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین ‌علی‌نژاد، از روحانیون شهرستان علی‌آباد کتول به ارائه مباحث تفسیری قرآن کریم در رابطه با موضوع متشابهات قرآن کریم پرداخت.
در ادامه برگزاری این مراسم قرآنی و معنوی نیز محمد منصوری، قاری ممتاز قرآن کریم به تلاوت آیاتی از سوره‌های مبارکه بقره و نساء پرداخت که این برنامه نیز با استقبال پرشور حضار در مراسم رو به رو شد.
همچنین، در پایان برگزاری این مراسم نیز با حضور مسئولان برگزارکننده، برنامه‌های مختلفی همچون برنامه قدردانی از خانواده شهید شاخص جلسه، شام تبرکی، قرعه‌کشی و اهدای جوایز به دو نفر از آقایان و دو نفر از بانوان حاضر در مراسم برگزار شد.
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی و معنوی، یکصد و پنجاه و چهارمین کرسی تلاوت قرآن کریم بود که در چارچوب برگزاری کرسی‌های تلاوت مصلای امام رضا(ع) شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود.

captcha