راهبردهای چهارگانه صدا و سیما در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بررسی شد
کد خبر: 3676537
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

راهبردهای چهارگانه صدا و سیما در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بررسی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهار راهبرد از راهبردهای 26 گانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که بر عهده سازمان صدا و سیما است، امروز طی جلسه‌ای در شبکه قرآن و معارف سیما مورد بررسی قرار گرفت.

راهبردهای چهارگانه صدا و سیما در شورای توسعه فرهنگ قرآنی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ظهر امروز، 5 دی ماه جلسه‌ای با حضور مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و علیرضا شعبانی‌فرد، نماینده شورای توسعه فرهنگ قرآنی در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.
در این جلسه در خصوص چهار راهبرد از راهبردهای 26 گانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی که برای صدا و سیما در نظر گرفته شده است که عبارت از «تولید برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی برای ترویج حفظ قرآن و تبیین جایگاه آن»، «تکریم حافظان قرآن و الگو‎سازی ایشان برای اقشار مختلف جامعه»، «فراهم کردن زمینه آموزش عمومی حفظ با استفاده از ظرفیت صدا و سیما»، «فراهم کردن امکان تبلیغ ارزان ‎قیمت مؤسسات، محصولات و خدمات مرتبط با حفظ قرآن در رسانه‎های مختلف» است، بحث و تبادل نظر شد.

محمدحسین محمدزاده به نمایندگی از رسانه ملی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی حضور دارد و از این جهت چهار راهبردی که برعهده سازمان صدا و سیماست در این جلسه به بحث گذاشته شد.
ذیل این چهار عنوان، اقدامات عملی برای سازمان صدا و سیما در نظر گرفته شده که پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت، همچینن چگونگی پرداخت سازمان صدا و سیما و یا اصلاحاتی که باید در ادبیات این اقدامات صورت گیرد نیز مطرح شد و قرار شد که پیشنهادهای سازمان در قالب نامه به شورای توسعه ارایه شود. همچنین با توجه به این که عملیاتی کردن این راهبردها نیازمند بودجه است، این مسأله نیز مورد توجه و بحث قرار گرفت.
محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، علیرضا شعبانی‌فرد، عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی، احمد ابوالقاسمی، مدیر شبکه رادیویی قرآن و تعدادی از مدیران این شبکه قرآنی در این جلسه حضور داشتند.

captcha