حرکت مردم در حماسه 9 دی، متکی بر ایمان و اراده الهی بود
کد خبر: 3676851
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

حرکت مردم در حماسه 9 دی، متکی بر ایمان و اراده الهی بود

گروه اجتماعی: مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حرکت مردم در 9 دی 88 متکی بر ایمان و اراده الهی بود و برای نجات و رهایی از فتنه‌های آخر زمان باید بصیرت داشت تا توانست در مسیر خنثی‌سازی این فتنه‌ها اقدامات مناسب انجام داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته پنجم دیماه در نشست روشنگری و بصیرتی فعالان ورزشی به مناسبت 9 دی در اردبیل تصریح کرد: فتنه‌های دشمنان هنوز هم به اشکال مختلف ادامه دارد و از خواص فتنه این است که حق و باطل خاصیت خودش را از دست می‌دهد.
وی تصریح کرد: دوست و دشمن همه به این امر واقف هستند که بصیرت تعدادی از مردم در فتنه سال 88 از بین رفته بود که دست به چنین حرکتی زده بودند و چیزی که سبب شد تا برخی فتنه‌گران به اموال عمومی خسارت بزنند کوردلی و نداشتن بصیرت بود.
مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مورد بصیرت و حرکت مردم گفت: حرکت مردم در 9 دی 88 متکی بر ایمان و اراده الهی بود و برای نجات و رهایی از فتنه‌های آخر زمان باید بصیرت داشت تا توانست در مسیر خنثی‌سازی این فتنه‌ها اقدامات مناسب انجام داد.
سیدسیاح افزود: پیچیده‌ترین و خطرناک‌ترین حوادث بعد از انقلاب فتنه سال 88 بود که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا لبه پرتگاه برده بود که در این جریان بصیرت مردم و حرکت آنها برای کشور و انقلاب و رهبری مهم بود و با تکیه بر همین نیرو و هوشیاری لازم توانستیم شاهد خنثی‌سازی فتنه 88 باشیم.
وی بیان کرد: روشنگری مقام معظم رهبری مهمترین عاملی بود که مردم را به خودشان آورد تا با یک حرکت انقلابی فتنه را سر جایش خفه کنند و با فرمایشات مقام معظم رهبری یک فضای فعال در کشور ایجاد شد که مردم همه فتنه‌ها را خنثی کردند.
مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل راهکار غلبه بر فتنه‌های بعدی دشمنان را بصیرت و لایتمداری مردم دانست و اظهار کرد: فتنه‌های دشمنان هنوز هم به اشکال مختلف ادامه دارد و مردم باید از این فتنه‌ها آگاه بوده و در مسیر شکست فتنه‌ها و توطئه‌ها و یاس و ناامیدی همیشگی دشمنان نظام گام بردارند.

captcha