بیانیه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به مناسبت 9 دی
کد خبر: 3677495
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

بیانیه مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به مناسبت 9 دی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با صدور پیامی حماسه 9 دی را حمایت بی‌چون و چرای مردم از ولایت‌ فقیه دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آستانه سالروز نهم دی‌ماه حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، با صدور پیامی به مناسبت ۹ دی، این حماسه را حمایت و پشتیبانی بی چون و چرای مردم از ولایت فقیه دانست.
متن این بیانیه بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه نهم دی‌ماه 88 و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می‌شود.
نهم دی ماه بدون شک یکی از بزرگترین، تأثیرگذارترین و ماندگارترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که در آن ملت ایران با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.
اکنون با گذشت 8 سال از فتنه آمریکایی- صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.
مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) ضمن هماهنگی جهت حضور با بصیرت حافظان و فعالان قرآنی در راهپیمایی عظیم نهم دی‌ماه و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی، اعلام می‌دارد؛ همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد».

captcha