هوشیاری؛ مهم‌ترین عامل برای ایستادگی در برابر فتنه‌های جدید
کد خبر: 3677652
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
جلیلیان مطرح کرد:

هوشیاری؛ مهم‌ترین عامل برای ایستادگی در برابر فتنه‌های جدید

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان با تاکید بر این‌که برای غلبه بر شرایط غبارآلود درایام اتفاقات باید سه ویژگی بصیرت، تقوا و دانایی در وجود انسان باشد، اظهارکرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنی نظام سلطه تمام نشده چراکه انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده و اگر می‌خواهیم در برابر فتنه‌های جدید بایستیم باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز شنبه، نهم دی‌ماه در مراسم گرامیداشت 9 دی بروجرد، اظهارکرد: بعد از انتخابات سال 88 فتنه‌ای سنگین و خطرناک شکل گرفت که با فتنه هرج و مرج‌ها و آشوب‌هایی در جامعه رخ داد.
وی اضافه کرد: عده‌ای تلاش کردند تا با غبار آلود کردن فضای جامعه به اهداف خود برسند اما مردم در 9 دی به صحنه آمدند و بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.
مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان تصریح کرد: اتفاقات سال 88 با هدف براندازی نظام انجام شد و درجریان این اتفاقات آغتشاشگران ازسوی دشمنان نظام با هدف ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب تحریک می‌شدند.
جلیلیان اضافه کرد: در جریان فتنه 88 عده‌ای خودخواه، دنیا طلب و مقام طلب کارشان به جایی رسیده بود که در مقابل ولایت و صراط مستقیم ایستادند که مردم با حضور خود درس خوبی به آنها دادند و ثابت شد که مردم همچنان پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌ها هستند.
وی بیان کرد: در دوران اتفاقات سال 88 نقش افرادی‌که به انگلیس و آمریکا وصل بود مشخص شد و چهره بی‌بصیرت بسیاری از آنها آشکار شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان ادامه داد: برای غلبه بر شرایط غبارآلود درایام اتفاقات باید سه ویژگی بصیرت، تقوا و دانایی در وجود انسان باشد.
جلیلیان اظهارکرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون دشمنی نظام سلطه تمام نشده چراکه انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده و اگر می‌خواهیم در برابر فتنه‌های جدید بایستیم باید هوشیار باشیم.

captcha