معارض بحرینی: آل‌خلیفه فرصت بقا را از دست داده
کد خبر: 3677785
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

معارض بحرینی: آل‌خلیفه فرصت بقا را از دست داده

گروه بین‌الملل: سعید شهابی، از معارضان بحرینی مقیم لندن تصریح کرد: رژیم آل‌خلیفه با ظلم و جنایت‌هایی که مرتکب می‌شود، همه فرصت‌های خود برای بقا را از دست داده است.

مردم بحرین برای حل بحران در این کشور عجله نکنندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری البحرین الیوم؛ سعید شهابی، از معارضان بحرینی مقیم لندن با تاکید بر حتمیت سقوط حکومت آل‌‌خلیفه، گفت: مردم بحرین شاهد ارائه هیچ راه حلی از سوی رژیم بحرین نیستند و انتظار هیچ ابتکاری هم از این رژیم ندارند.

شهابی در ادامه سخنان خود به پایداری رهبران انقلاب بحرین در زندان‌ها دوشادوش دیگر زندانیان اشاره و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا نیز همچنین خواستار قصاص قاتلان فرزندان خود بوده و به اهداف فرزندان خود پایبند هستند.

وی در ادامه افزود: برگزاری تظاهرات‌های پی در پی حاکی از آن است که همه مردم بحرین به این مسئله باور دارند که امکان هم‌زیستی با گرو‌ه‌های جنایتکا وجود ندارد.

گفتنی است، سخنان اخیر آیت الله عبدالله غریفی، از روحانیون برجسته شیعی بحرین در ارتباط با ایجاد فضای مناسب برای آغاز مذاکرات جدی به منظور پایان دادن به بحران سیاسی در بحرین و توافق بر نقشه راه برای پایان دادن به این بحران که از سال 2011 آغاز شده است، عکس‌العمل‌های متفاوتی را از سوی فعالان و مبارزان بحرینی در پی داشته است.

فعالان و خانواده‌های شهدا در بحرین نسبت به سوءاستفاده حکومت از سخنان آیت‌الله غریفی برای پایان دادن به تحرکات ملی و پاک کردن جنایات خود ابراز نگرانی کردند/.

captcha